Po sametové revoluci nastal pochopitelně úbytek členů v souvislosti s podnikáním, dobrým přístupem k náhradním dílům i technické pomoci. Těsné po roce 1989 téměř ustaly styky MB klubu s mateřskou firmou kvůli přezíravému pohledu zastupující firmy bratrů Helbigových. Teprve po převzetí generálního zastoupení přímo stuttgartskou  firmou dostala spolupráce klubu s mateřskou firmou nové impulsy. Vedení firmy si samozřejmě dobře uvědomuje, že péče o nadšence je součástí péče o živoucí historii. Byly organizovány společné jízdy pro zákazníky a členy klubu a dokonce i společné plesy. Přišli však mladí nadšenci, pro které je vůz Mercedes-Benz z 60., 70. a dnes už i 80.let  tím, co  pro ty starší představoval mercedes předválečný. Tehdejší nejčastější vozy 170 V a  230  byly postupně střídány vozy řadami W 110 a W 111, W 108 a 109, W 114 a 115, postupně W 116 a  W 123. Čeští majitelé je pokřtili trefnými názvy charakterizujícími jejich vzhled a vlastnosti jako jsou malý a velký křídlák, long, kraťas, žralok, malé a velké piáno….

Dnešní pravidelné srazy a jízdy jsou tak směsicí předválečné i poválečné produkce. Kořením těchto setkání jsou samozřejmě vzácné a cenné vozy, ať už z technického hlediska nebo jejich vlastní historie. Jde např. o nejstarší klubové vozidlo – Benz 10/30 z roku 1914 Františka Moučky, kabriolet 320 Faeton Miroslava Eliáše, sportovní kabriolet 230 typu A Václava Černohouse, první sériový dieselový vůz – 260 D Pullmann z roku 1936 Josefa Landsmanna, z novějších například 220 Sb, „velké křídlo“ z roku 1965, služební vozidlo československé ambasády v Turecku, které vozilo tehdejšího ambasadora Alexandera Dubčeka a patřící dnešnímu předsedovi Jaroslavu Větvičkovi a také pohledný kabriolet 200 B lang z roku 1934 Karla Rinda, který v roce 1998 vezl na Václavském náměstí Miku Häkinnena, Davida Coultharda a  Dominika Haška… Třešničkou na dortu je pak legendární kupé 300 SL Fliegertürer z roku 1954 (v angl. translaci známý jako Gullwing) -  upravené do ostré sportovní verze, které se úspěšně zúčastnilo s majitelem Pavlem Krejčím slavného závodu Carrera Panamericana v Mexiku.

Rok založení MB klubu ČR – 1963 - je jeho velkou pýchou, neboť jde o vůbec nejstarší  MB klub na evropské pevnině a řadí jej mezi  nejstarší MB kluby na světě.